doroti

petak, 23.02.2007.

tv

Ne sjećam se kada sam toliko dugo tj.često na dan gledala televiziju kao jučer. Čula sam o face-liftingu naše bivše ministrice, ali tek sam ju jučer uspjela vidjeti pobliže u reprizi emisije kontakt, pa i u saboru. Bojim se komentirati, brrrr. A još sam jučer i na tv vidjela reportažu o mojem rodnom mjestu, prikazano je kao „selendra“ a ja to baš ne dam reći za moj mi mio gradić, prvo sam mislila da i nisu baš najbolje prikazali ulice i dijelove grada, ljude na ulicama, ali sam onda pomislila pa to i je tako, nikada si nisam htjela priznati, ali je, selo, selo. Najveća mi je fora od svega što je stopa nezaposlenosti vrlo velika, i kao novaca se nema, ali probajte naći mjesto za kavu u bilo kojem popularnom lokalnom kafiću između 10.30 i 11.30 nema šanse!!!! Čak tu ima dosta mama s bebama??? Tko li njima pravi ručak??? Bezbrižno sjediti s djetetom (obično su male bebe od 4 mjeseca do 3 godine) više od 2 sata u super zadimljenom kafiću, punom buke?-NE HVALA! Zar tu ima kakve osobne zadovoljštine? Beba plače, ona srče kavu, ali cigaretu, ljudi guraju kolica jer ne mogu proći, razgovarati se ne može od muzike., da li sam ja to ostarila?
Evo jučer sam i šal završila, radila sam istom mustrom kao što je i vestica. Tako da bi se moglo reći da je kompletirana. Taman samo lančiće heklati znam pa ću napraviti to kao kopče za dugmiće…
A što se šala tiče, ostalo mi je jako malo konca, a zaboravila sam pitati goce ili sandru da mi pomognu da izradim neki cvjet da ga naprijed stavim????? Sve u svemu evo polako i nešto je gotovo!
Photobucket - Video and Image Hosting


goce-ov post me samo podsjetio na muke oko računa…. Ima puno toga zbog čega sam ljuta ali nažalost ja tu ne mogu ništa. Živim u zgradi, u ulazu od 22 stana i svi su mi stanari super, imamo mi i kućepazitelja ulaza koji prima 3800 kuna da pazi na nas tj održavanje ulaza a imamo i predstavnika zgrade koji od nas iz pričuve koju plaćamo po kvadraturi stana dobije 4500 kuna godišnje.
Račun od Vode dolazi na ulaz i dijeli se s brojem stanara-totalno nepravedno.
Račun od grijanja dolazi na cijelu zgradu i dijeli se po kvadraturi…
Pričuvu mjesečno plaćamo ako zakasnimo koji mjesec stiže opomena pred tužbu a kad trebamo nešto popraviti čekamo ih i do 2 GODINE.
Kablovsku smo otkazali jer je pretplata velika a obavezno se mora platiti i HRT-u 66 kuna pa to dođe mjesečno više od 120 kuna.
U ulazu je uvijek na nekom katu mrak (nemamo lifta)
Ponekad se skupi novac za sijalice, ali ja uvijek onu ispred mojih vrata sama mijenjam, jednom nije radila ni jedna sijalice ni na 3 ni na 4 katu, odmah sam napisala cedulju i ubacila kućepazitelju, ali nakon 4 dana ja sam sama postavila sijalice, to sam jednom uradila kad sam bila u 8 mjesecu trudnoće. Inače kućepazitelj je u mirovini i bazdaliće po cijele dane kojekuda, uostalom briga me samo da obavlja svoje dužnosti za koje je plaćen.
Kada se mjesečno kupi novac od stanara za vodu, kupe ga redom stanari svake godine drugi stan, mislim daje i to njegov posao koji mi obavljamo.
Jednom sam ail poslala u stambeno da pitam na koga spada da nam mijenja žarulje, nikad odgovor nisam dobila.
Čistačica dolazi nekad svaki tjedan a nekad ju nema 3 tjedna. 2 sata posla 4 kata prebrisati stepenice: mjesečno 500 kuna.
5 godina živim u stanu ni jednom nije bio neki sastanak stanara, ili toga više nema?
Razgovarala sam sa susjedom, i ona se na ponešto žali…
Ima li itko sličnih problema? Kod nas neće nitko da se petlja….
Dal da dižem ustanak? Da ga smijenimo sa vlasti???
To što on radi, a ništa ne radi, to mogu i ja pa još ću dobiti i skoro 4000 kuna!!!!

23.02.2007. u 09:14 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

o meni

godište:1975
mjesto rođenja:Sl.Brod
udana, mama 2 djece
MySpace

MySpace


kontakt mail:doroty_me@hotmail.com

get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!










Get a scroller sign from Dolliecrave.com

get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!get your own glitter siggies from DollieCrave.com!



Free Counter
Free Counter














Glitter Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls and More FROM DOLLIECRAVE.COM!

Cursors


HTML i CSS tutoriali
gocce

Tricotine


Karakter club

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
HRABRO SRCE

Blog koji se Gleda


MySpace Graphics, MySpace Layouts, MySpace Glitter Graphics, Online Script, MySpace Goodies at WWW.DOLLIECRAVE.COM


MySpace

MySpace


pratim;
balkanknits
gocce
jana
nymph
yarnart
pletene torbice
susjedica
ljerka
blueeye
grof V
udruga pozitivnih misli
brak
globabloga
chupkica
cosmodiva
whoo
sandra
pamil
dnevnik nas 2+2
mama u minusu
drenka
marija h
lorna doone

MALI KUHARI
Photobucket - Video and Image Hosting

LEDENE KOCKE

Napravite biskvit od 7 bjelanjaka,
7 žlica šećera,1 vanilin
7 žlica brašna,1 prašak za pecivo
Krema:
Izradite 7 žumanjaka, sa
4 žlice šećera i 2 vanilin šećera
i 5 žlica brašna
Kuhati u ˝ lit. Mlijeka
U ohlađenu kremu dodati
15dag margarina izrađenih sa
15 dag šećera u prahu
Kremu namazati na biskvit gore šlag
Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting


KOLAČ OD MRKVE
6jaja
2 šalice šećera
1 šalica ulja
1 prašak za pecivo
1 vrećica cimeta
2 šalice brašna
20 dag naribane mrkvice

Žutanjke izraditi sa šećerom, dodati ulje, cimet, prašak za pecivo pomiješan sa brašnom.
Lagano umiješati izrađene bjelanjke, i na kraju kuhačom lagano umiješati naribanu mrkvu.
Peći na 180 C oko 20-tak minuta. Gore glazura od čokolade.
Photobucket - Video and Image Hosting<



Online prijevod

www.bosiljak.hr




Upišite pojam


Engleski --> Hrvatski


Hrvatski --> Engleski